יום שבת, 28 בדצמבר 2013

סטטוסים שבועיים 22/12 - 28/12

תדלוק - כל הכללים:
1. המתדלקת תמיד תגיע לפני שהגיע מישהו למשטח או חמש דקות לפני סיום הטפ"ש.
2. לעולם לא יעבדו כל צינורות התדלוק.
3. שנייה אחרי שהקצין יצעק עליך שתעוף מאזור הטנק עם הסיגריה כי בתדלוק הטווח בטיחות הוא 30 מ' יופיע מאחוריו נהג המתדלקת עם סיגריה דולקת.
4. לפיית התדלוק יש שתי מהירויות- טיפה בדקה או מפלי הניאגרה. אתה מוזמן לבחור אם לסגור שבת עם המתדלק ולהשאר נקי או לעשות מקלחת סולר.
5. בדיוק כשיהיה התור שלך לתדלק את הטנק הנהג יצהיר שהוא הולך לכנס נהגים/משפט סמג"ד/קורס נתיב והוא עוד רגע חוזר.
6. אם מילאת את המיכל בקצף זה לא אומר שתדלקת. טנקים עדיין לא נוסעים על אוויר.
7. מחווני הדלק בטנק אמינים פחות מצמ"פניק שנתפס הרגע שומר שמירה.
8. כשמבקשים שני מתנדבים כדי לתדלק את כל הטנקים - רוץ לרס"ג ותגיד שבאת לעבוד, לך לחזן ותגיד שהפלוגה החליטה לשלוח תורן לתגבור או גש לרס"פ ותבקש לדנדש את השירותים.
9. זכור תמיד: בלי סולר - הטנק לא יכול לנסוע (והמבין יבין...)

מקבל ס.מ.ס מתוך שינה ממספר לא מוכר. פותח אותו, רואה הודעה 'ער?'. יודע שאני תקוע בבסיס אבל מת לדעת מי חושבת עלי. מחזיר 'מי זאת?'. מקבל תשובה 'זה שאתה טוחן בשמירה'.

נוהל קרב - הכללים:
1. התרגיל תמיד יסתיים קצת אחרי שהמפה נגמרת.
2. כל היעדים שיש לכבוש נמצאים במקום בו המפה מקופלת/מוסתרים מתחת לשם של מתחם.
3. התוכנית חטיבתית נקבעת על ידי סמב"צ אחד שצייר את השקפים בתלקון של המפקד. כל המג"דים/מ"פים/מ"מים/מט"קים רק מעתיקים ממנו.
4. אף אחד לא יודע את התשובות לשאלות בתחקיר המפקד שאחרי הקפ"ק 2. גם המפקד בעצמו.
5. ככל שנוהל הקרב ארוך יותר-כך יתקעו יותר טנקים בשעת ה'ש'.
6. בכל קפ"ק תופיע השאלה: "איפה המ"מ חי"ר?". התשובה תהיה: "חבר לפני חצי שעה ועושה מסדר ציוד לחיילים".
7. זה לא באמת מעניין אף אחד אם סד"כ החי"ר הוא 78, 65 או 188 לוחמים. העיקר שיהיה להם דגלן ושלא ירדמו על הציר.
8. אתה מט"ק ורועדות לך הביצים כשהמג"ד מתחקר אותך בקפ"ק לפני התרפ"ל? דע שבקפ"ק אוגדתי הביצים שלו רועדות לא פחות.
9. טיפ של אלופים: הדפ"א המסוכנת תתממש בשינוי המשימה.
10. אם יותר מרבע מהנוכחים בקפ"ק ערים-כנראה שהוא עדיין לא התחיל.

תגובה 1: